vrijdag 18 januari 2013

Oh nee... de Fyra rijdt niet meer


Hoe de Fyra rijdt niet meer... So what? hoor ik u nu denken. Wat heeft de trein tussen Amsterdam en Brussel nu te maken met een stage in Zambia.
Awel, heel simpel: als de trein niet rijdt, geraak ik niet in de luchthaven!

Zoals je waarschijnlijk weet, komt mijn vertrek met rasse schreden dichterbij. Dus werd het ook de hoogste tijd om enkele praktische zaken in orde te maken. En eentje daarvan is natuurlijk "hoe geraak ik op tijd in de luchthaven".
Vermits ik de auto geen drie maanden in de luchthaven kan laten staan, werd het dus de trein. En de trein tussen Antwerpen en Schiphol is de Fyra. Dus thuis de treinuren opgezocht en vlak voor een van mijn laatste lessen in Hasselt dan toch in het station maar tickets geboekt. 
's Avonds kwam ik trots thuis met mijn tickets, maar ja, je raadt het al.... net toen verkondigden ze op de radio dat de Fyra enkele maanden niet meer gaat rijden...

Dus antwoord op de vraag "heb je geen schrik om te vertrekken" is sinds gisteren volmondig "Ja, want ik weet niet of ik mijn vliegtuig wel ga halen".


"Fyra mag niet meer rijden in Belgiƫ"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten