vrijdag 13 september 2013

Uitnodiging, up-date en bedanking

Sinds eind april ben ik terug in België. Dat is toch al eventjes.
Maar ik heb niet stilgezeten, er moest nog een eindwerk afgewerkt worden, examens gemaakt, vakantiejob, een echte job zoeken (en vinden en beginnen),... Daarom dat dit berichtje een misschien een beetje laat verschijnt. Maar ja, beter laat dan nooit ;-)

Een deel van mijn stage speelde zich af op Unisport. Maar dat liep niet altijd van een leien dakje zoals je misschien wel in een van de verslagen had gelezen. Met veel pijn in het hart heb ik toen moeten vaststellen dat het mij niet gelukt was om echt te starten met de bouw van een klaslokaal.
 Eens terug in België, hebben we de koppen eens bij elkaar gestoken, o.a. met Educ4All. Er is toen besloten om in de zomervakantie te starten met de bouw van het schooltje. Educ4All is met een groep naar Kabwe vertrokken en gedurende een aantal weken hebben zij zich ondermeer ingezet voor de bouw van een lokaal. Misschien heb je de link naar hun verslagen gevonden op mijn facebookpagina, in het andere geval kan je ze hier terugvinden.

Ik wil dan ook iedereen bedanken, o.a. de gemeente Westerlo, familie, vrienden en kennissen (die liever niet bij naam werden genoemd) voor de (al dan niet) financiële steun.

Tot slot wil ik jullie ook graag uitnodigen voor een gezellige avond. Op vrijdag 20 september organiseert de gemeente Westerlo een vertelavond. Alle inwoners die het afgelopen jaar als vrijwilliger aan de slag zijn geweest in Afrika, krijgen dan de kans om hun verhaal te vertellen en hun project voor te stellen. Heb je na het lezen van mijn blog, nog niet genoeg gekregen van mijn verhalen. Of je wilt het allemaal graag eens live horen en je hebt de kans nog niet gekregen om mij uit te horen of je weet gewoon niet wat te doen die avond. Welke reden je ook hebt, je bent van harte welkom!

Hopelijk tot dan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten